Groepslessen

Core stability

 

Core stability trainingen elke donderdag van 19u-20u. Reserveren is nodig en kan via het contactformulier, telefoon, FB of IG. 

 

Core stability is wat het zegt: een stabiele, sterke kern. Klinkt logisch, toch? 

 

De core van ons lichaam bestaat uit alle spieren in de romp, inclusief de billen. Dit deel van jouw lichaam houdt je rechtop tijdens bewegen en zitten. Een gebrek aan core stability is jammer genoeg oorzaak van menig blessure oa shin splint, klachten aan de nek, rug, schouders, .... . Het is belangrijk voor iedereen om aandacht te besteden aan core stability en dit te verweven in jouw wekelijkse trainingen. Vooral bij beginnende sporters, iedereen die zittend werkt, lopers, bij krachttraining en bodybuilding en alle andere sporten. Ook voor ouderen die graag lang thuis blijven wonen, kan core stability een oplossing zijn. Het is nooit te vroeg of te laat om hier aan te werken. 

 

Neem deel aan een groepssessie of maak een afspraak voor een privé sessie. 


BBB groepsles

BBB trainingen gaan door op zaterdag van 11u-12u. Reserveren is nodig en kan via het contactformulier, telefoon, FB of IG. 

BBB staat voor billen, buik en borst/benen afhankelijk van wie je het vraagt. 
Bij vrouwen zijn dit de gebieden waar voornamelijk de vetvoorraden worden opgeslagen. De meeste vrouwen willen graag deze zones ook graag strak en stevig krijgen. Daar dient onze BBB sessie voor. 

Dit wil echter niet zeggen dat door deze plaatsen te trainen je ook daar het vet verliest. Trainen zorgt voor algemeen vetverlies. Het trainen van deze specifieke spiergroepen zorgt wel voor meer definitie en een strakker uitzicht. Gedurende de hele sessie houden we de hartslag hoog wat de vetverbranding stimuleert. 


HiiT

HiiT sessies gaan door op woensdag van 19u-20u. Reserveren is nodig en kan via het contactformulier, telefoon, FB of IG.

 

High intensity interval training houdt gedurende de hele sessie jouw hartslag hoog zodat je in de vetverbranding fase zit. Anders dan bij BBB, zorgen we er in een HiiT sessie voor dat alle spiergroepen getraind worden. Denk aan Crossfit maar op een meer verantwoorde manier (no offence). 

 

Elke training wordt op voorhand getest en geeft de RX (richtlijn voor gewicht of aantal herhalingen) weer voor de groep.

 

Kom zeker een kijkje nemen.