Trainingsschema's

 

Jouw lichaam is uniek en dat hoort jouw trainingsschema ook te zijn. 

Het is niet de ambitie van iedereen die de fitness binnenstapt om de volgende Ronnie Coleman of Andrea Shaw te worden. Maar iedereen stapt de fitness wel binnen met een eigen doel. 

  • Algemene gezondheid verbeteren
  • Spieropbouw of afslanken
  • Voorkomen van rugklachten bij zittend werk
  • Valpreventie zodat je langer alleen thuis kan wonen
  • Revalidatie na een blessure
  • Preventie van blessures
  • Krachtopbouw
  • Sport ondersteunend
  • ...

 

 

De eerste stappen in een fitness gaan niet altijd even vanzelf sprekend. De ene heeft al wat meer begeleiding nodig dan de andere. Indien gewenst zijn er standaard schema's ter beschikking waarmee je van slag kan. Er kan ook een schema op maat gemaakt worden dat rekening houdt met jouw achtergrond, kunnen en doel. 

Naast een schema heb je de keuze om persoonlijk begeleid te worden tijdens je trainingen. Voor meer informatie hierrond, neem je contact met ons op. 

Start to lift - mouvement analyse

Bench press, squat, deadlift, clean (&) jerk, snatch. Compound bewegingen die spieren in het hele lichaam aanspreken. Toch zijn ze niet eenvoudig uit te voeren. 

Wil je ze toevoegen in jouw schema, maar ben je niet zeker over de uitvoering ervan? Dan geven wij graag advies. In een 1 op 1 sessie bekijken we het huidige bewegingspatroon en sturen bij waar nodig.

Maak een afspraak voor een privé sessie.